A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.
Friss hozzászólások
Rólunk

Az Acepromotion már 2000 óta jelen van a reklámajándék tárgyak piacán. Cégünk ez alatt az idő alatt igen nagy tapasztalatra tett szert az egyedi reklámajándék tárgyak kivitelezésében. Kínálatunkban egyaránt megtalálhatja az elterjedt megoldásokat, mint például reklámtollakat, bögréket, pólókat és sapkákat, pendrive-okat, mobiltelefon- és számítástechnikai kiegészítőket, és a teljesen egyedi, személyre szabott megoldásokat is. Válasszon céges, logóval ellátott reklámajándékot több, mint 30 kategóriánkból, vagy kérje szakértő munkatársunk segítségét, hogy ráleljen arra az ajándékötletre, mely leginkább illik vállalkozásához.

Nem mindegy, miben ajándékozunk

Szerző M. Laura 2016. 10. 02. 0 Hozzászólás(ok) Reklámajándék cikkek,

Az ajándékozás többről szól, mint adni valamit. Fontos az, hogy amit adunk, megfeleljen annak, aki kapja. De ugyanennyire fontos még az is, milyen körülmények között, hogyan adjuk át azt a bizonyos ajándékot. Nem csak arról van szó, hogy az ajándékozás teljes procedúrája mit árul el rólunk, hanem gyakorlati szempontok is vannak, melyek miatt fontos, miben és hogyan adjuk át az ajándékot.

Reklámtáskák, zsinorfüles táskák

                Az ajándék átadása, főleg, ha céges rendezvényről, promócióról van szó, legyen igényes. Érdemes annyira személyessé tenni a reklámajándékok kiosztását, amennyire csak lehet, hiszen a legfontosabb, hogy az emberek azt érezzék, ők személy szerint mindannyian fontosak, az ajándék nekik szól. A megfelelő reklámajándék kiválasztása után a következő lépés kiválasztani az ajándék csomagolását. A csomagolópapírral ékesített és szalaggal átkötött ajándékok a családi karácsonyfa, vagy születésnapi torta mellé valók, máshol inkább a doboz és a papírszatyor illendő.  A törékeny holmiknak, az elektronikai kütyüknek és a több részből álló ajándékoknak általában eleve van saját dobozuk, csomagolásuk. Ilyen esetben ehhez már csak egy papírszatyorra van szükség, amiben ízlésesen át lehet adni és a megajándékozott könnyedén tudja mozgatni, szállítani, amit kapott. A reklámajándékokhoz dobozt is lehet kapni, így az eleve nem csomagolt, dobozolt tárgyakat nagyon pompás csomagolásban lehet átadni.

 

                A reklámajándék nem csak kedveskedés valaki vagy valakik felé,


hanem az ajándékozás komoly marketingtevékenység, mely ügyfeleket, vásárlókat hoz, tart meg és késztet a cég, a kezdeményezés vagy rendezvény önkéntelen reklámozására. Nincs annál jobb reklám, mint mikor az emberek beszélnek valamiről. A reklámajándékok ugyanakkor önmagukban is beszélnek átadóikról, hiszen legtöbb esetben emblémázott, logóval, felirattal ellátott holmikról van szó, melyek ilyenformán reklámfelületek is. A papírszatyor is reklámfelület, hiszen egy emblémázott szatyor amerre jár, hirdeti a céget. A reklámajándék többszörös reklámmá válik, ha a csomagolás is reklámfelület, de olyan reklámfelület, ami a későbbiekben is felhasználható. Egy ízléses reklámmal ellátott papírszatyor nem kellemetlen, nem ciki, hanem nyugodtan használható hétköznapi cipekedésre is. A csomagolásnak szánt darab így válik többszörösen reklámfelületté, hiszen több ízben is megjárja a város egyes részét, többször mutogatja azt a bizonyos emblémát.

 

Az sem utolsó szempont hogy a papír újrahasznosítható,

 

ráadásul számos papírtermék már eleve újrahasznosított anyagból készül. A csomagolás, többszöri felhasználás után a szelektív gyűjtőbe kerülhet, így a papírszatyor nem pazarlás, nem környezetszennyezés, hanem egy igényes és hasznos választás, főleg, ha emblémázott darabokról van szó.

Írd meg véleményed